NanoEnergy R38
Anpassat för Mazda 3, lanserat i 2013, är NanoEnergy R38 det första däcket från NanoEnergy-serien som monteras som originalutrustning.
Ytterligare NanoEnergy-produkter kommer att lanseras på framtida nya bilar världen om.
Anpassat för Mazda 3, lanserat i 2013, är NanoEnergy R38 det första däcket från NanoEnergy-serien som monteras som originalutrustning.
Ytterligare NanoEnergy-produkter kommer att lanseras på framtida nya bilar världen om.
Toyo Tires har varit avgörande för min framgång som driftare. Proxes R888R, den enastående prestandan och tillförlitligheten, har förbättrad min prestation på racingbanan.
Från mästerskap till stimulerande utmaningar har Toyo Tires varit min framgångspartner inom motorsportens värld.
Jag har deltagit i Dakarrallyt, ett av de mest utmanande cross country-rallyn i världen, och de amerikanska off road-tävlingarna med Open Country M/T-R sedan 2021.
Open Country har en imponerande prestanda på all sorts off road-terräng med ett stort antal specifikationer för att möta alla behov. Med Open Country har jag självförtroende nog att attackera okända platser.
Jag gillar också sättet hur Toyo Tires fortsätter vara en utmanare och alltid strävar efter bättre och högre prestanda för framtiden.
Att sikta mot bästa körning med Open Country är ett av mina livssyften.
Toyo Tires har inte bara de bästa däcken utan också det bästa teamet och den bästa supporten på och utanför racingbanan. De strävar alltid efter förbättring mot perfektion, vilket gjorde det möjligt för oss att vinna Formula Drift Japan Championship med Proxes R888R Drift.
Jag använder Open Country M/T på min dagliga Mazda BT50 som är rustad för mycket kul och som används för att transportera racingbilar från bana till bana.
Pikes Peak var en otrolig upplevelse för mig och mitt team TCP-Magic och vi kunde också slå två världsrekord inom Snabbaste Mazda och Snabbaste rotorfordon i den 101-åriga historian av Pikes Peak. TOYO TIRES konstruerade för oss två enastående däckalternativ för de utmanande villkoren i bergen som mötte oss med det vildaste vädret. Jag kan fortfarande inte tro hur mycket väggrepp vi hade och hur däcket klarade av den enorma klättringen mot toppen med 156 kurvor upp till 14 000 fot i stegring för att inte tala om vår galna 2023 Mazda 3 med en 1 400 h fyra rotors Twin Turbo och RWD-konvertering som kör med INGEN väggreppskontroll, ABS eller annan assistans.
© Toyo Tire Corporation. 2024 | Uppdatera inställningar för cookies